Eldfeeeest :)

Wiho, eldfesten gick jag på ikväll med Agnes och Annelie. Rosanna gosebjörn kom efter ett tag. Vi hade skitmysigt. Proppade i oss vårrullar (har aldrig ätit så goda vårrullar!) och myste uppe på hopptornet alldeles själva i solnedgången och sen i mörkret. Musik i bakgrunden och massor av skratt och rapar, hihi. Kajakerna med facklor paddlandes på sjön, fyrverkerier i slutet. Perfect! Annelie har massor med filmer på mobilen där jag och Rosanna bara babblar på och skrattar som galningar i bakgrunden till fyrverkerierna. Superskoj <3
Det var verkligen askul! :D  Röken från fyrverkerierna kom som ett stort monster och attackerade, kunde knappt andas ;)
Vi åkte hem vid 22-tiden och när jag kom hem fastnade jag ute med Elina, Nathalie och Erin ett tag :)
Laddade nyss ner massa myslåtar. De är verkligen in my heart! Kärlek till dem, barndoms minnen...
Jag växte upp med dem <333
Låt mig presentera VÄRLDENS BÄSTA LÅTAR...!
lejonkungen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback