Torsdag

Är helt slut efter en lång dag på dagis :)
Vi gick på promenad till "stora stenen" som var förvånadsvärt liten med tanke på hur stor jag upplevde den när jag var liten. Herregud, inte var den stor inte...
Jag fick gå tillbaka och lämna Jacob halvvägs eftersom han blev sur... Förstår mig inte på honom ibland... :/
Vi stannade vid ett ställe och var där i flera timmar. Passade 3-åringarna när de lekte vid stenarna. Edvin var också med, ni vet musik-Marias son. han är jättegullig och härmar allt man säger. En liten kille på 3 år som heter Viktor är typ helt obsessed with me. han följer efter mig hela tiden och säger:
-Kom tjejen, ska vi busa? *värsta busiga blicken*
Han är så otroligt söt. Men det gulligaste idag var när 3-åringaran Tyra, Filippa och Elina skulle hoppa ner från stenen och "få hjärnskakning som Madicken". Haha de skulle säga "Flyg fula fluga flyg" men det blev istället:
Filippa: -Ful fly döö!
Elina: -Fly flya fly!
Tyra:  Flug fula fyga ful!
Sen kom Edvin också och joinade.
Edvin: -Flu flöööö!
Dom var sååå söta :')
Efter det fick Filippa värsta psykbrytet och blev helt galen och slängde iväg mössan och vantarna och slängde sig ner och bara skrek och grät. Ooupsi ;)
På tillbakavägen gick jag med Edvin. Vi skulle följa efter snörena i grenarna för att hitta rätt.
-Nöööre *asglad*
Jag: - Va ska vi äta? Hamburgare? :D
E: -Ambjuj, vi ka ääääta! hambjurj! :D
Jag: -Oj, nu måste vi kliva över staketet.
E: -Kliva övve!!
Skulle kunna fortsätta hela dagen haha! :D
Vi grillade hamburgare i skogen. Mysigt, gott men kladdigt. Småbarnen fick ju inte ens in hälften i munnen. Allt ramlade ur händerna :Ö
När vi kom in var det "Vilan". Jag somnade faktiskt :$ Man blir faktiskt väldigt trött av att lyssna på Pippi Långstrump i söderhavet. Haha nej men aa. Efter det busade Edvin med mig IIIGEN... puh. Han är så klängig, han klättrar på mig hela tiden, får hela tiden påminna honom om min axel och rygg. Lilla Lucas kom också och busade. Han är nog det sötaste jag sett! Och han är så snäll och glad och söööööööt.
Efter en stund hade vi samling. Vi kände på blåbärsris och undersökte rådjur- och hjortbajs :Ö
Sen mellis ochsen hem. Fick en massa kramar då. Elina började gråta och ville inte att det skulle vara sista dagen imorgon för mig hehe ;)
Tröstade med att det är klart jag kommer och hälsar på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback