Spex

Spexfotot :D
Inte det riktiga dårå, bara med digitalkamera :) Ser ni mig elr? ;)
Hanna, 9a:s bäst utklädda!
Jag, haha dålig vinkel, mitt huvud blev helt ihoptryckt! :O
Haha Pess, Corre, Klinga, David :Ö
Haha söt Carina :)
Söt burr <3
Åh lilla Bladis, supersöt men läskig (clowner är läskiga!) <3
Och sen har vi ju då Emmhaaa som var Joker. Riktigt tuff !
Haha fan vilken skit allt blev. Vi tog spexfotot på morgonen efter NO:n. Han tog också en massa ensamfoton och sånt efteråt. Sen under dagen råkade han radera alla bilderna så vi fick ta om dem efter sista lektionen!!! Några han dock gå hem men det var tur att tex. Hanna, Burr och Emma inte hann ta bort sitt smink. De gick runt så hela dagen! :D
Matte-provet gick la okej tror jag. En VG-uppgift var lite sär dårå men annars helt OK. På spanskan bakade vi Magdalenas (chokladmuffins) men det smakade ungefär som chokladbröd = inte så gott.
Haha MUY BIEN CACAO.
Älska spanska ord ! <33  Eller hur Julia? ;)
Har pluggat engelska hela kvällen, ovanligt va ? Nej men nu har jag gjort klart föredraget om en låt. Valde "Let me fall" med Bethany Joy Galeotti. Hon är riktigt bra faktiskt! Kommer ni ihåg när jag la ut en video på när jag spelade till och sjöng "Halo". Den var också med Bethany Joy Galeotti. Myyys.
Näe, ska fan ta och lägga mig och SOOOOOOVAAAA. är skittrött. Har inte somnat 10.15 på 1 år säkert.
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback