Prao, dag 4

OMG, det där var läskigt idag.. Jag hade övat på min replik och allt och det var inte alls något speciellt eller särskilt läskigt att säga. jag skulle bara säga att det var sista dagen imorgon och att jag skulle praoa någon annanstans nästa vecka. Jag hade värsta läget på morgonen att säga det men jag blev helt stum... Sen tänkte jag hur fånig jag var och räknade till 3 i mitt huvud. Men jag kunde inte få fram det. Det var superläskigt. Ju mer tiden gick desto mindre mod hade jag kvar. Det var helt sjukt. Hela dagen gick utan att jag berättade det för DET GICK INTE ATT SÄGA, HUR MYCKET JAG ÄN ÖPPNADE MUNNEN!
När klockan var 18.30 ungefär frågade Lottie (ägaren) om jag skulle vara kvar veckan efter (hon hade nog glömt att jag sa hur länge jag skulle vara kvar första dagen). Vet ni hur glad jag blev då eller? För då fick jag fram det.... puh !
Dagen var helt okej idag faktiskt. Jag hade rätt mycket att göra. Packade upp otroligt mycket täcken ur 5 boxar, märkte dem och hjälpte till att stapla upp dem på hyllorna med hjälp av den rangliga stegen :S
Körde också runt med pirren för att flytta träpallarna till andra sidan av huset. Mitt i allt kom Lovisa och hälsade på, då blev man ju glad ! :)
Lekte lite cool och visade alla exklusiva saker man kan få som t.ex. en liten mössa för 500 kr, hjälm 6 500 kr, ridbyxor 3 000 kr eller varför inte en hovkrats för 9 kr ?
Gick ut med hunden efter lunchen, alltid lika mysigt.
Lite snabba bilder på hur butiken ser ut. Mycket rörig men ni skulle sett hur den såg ut innan jag kom ;)
Det här fick jag göra första dagen...
Första dagen...
Första dagen...
Ruffe, assöt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback