prao, dag 3

Hellu. Mina arbetstider har kortats med 1 timme. Kommer få sluta kl. 18.00 varje dag istället :) Idag fick jag t.o.m sluta 17.30.

Idag har jag sprungit mycket ärenden fram och tillbaka posten. Har jätteont i ryggen idag igen eftersom att jag organiserade i lagret (stablade massor med täcken). Självklart har jag grymt ont i fötterna också, inte okej asså.. "/

Till lunch åt jag Findus lövtunna biff med bea och potatisbollar! :D Ruffe satt som vanligt på golvet bredvid mig med tassen på mitt lår och tiggde och gav mig sötaste minen ever. Så söt <3

Med hans ögon kan man inte låta bli att dela med sig ;)

Imorgon måste jag verkligen säga att jag inte ska praoa där nästa vecka! Men jag vågar inte, men jooo.

Ska också köpa läderbalsam till mina ridstövlar, asnajs jue! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback