Prao dag 2

Skulle rida idag så jag fick sluta 15.30, lyckaa !!
Dagen gick lite snabbare idag. Jag fick fylla på massa varor från lagret, lämna paket på posten, rasta hundarna, packa upp varor och märka dem. Till lunch åt jag sallad som jag gjort själv på hemköp.... med..... currydressing! Jag skulle kunna leva på currydressing, äter det till allt som går. Subway, chicken bits, sallad, you name it!
Mötte upp Lovisa efteråt för en snabbfika på donken. Mc flurry Magnum brownie <3  Asmysigt! vi har alltid så kul vi två. Rikttigt barnsliga vi är. Stod och mimade och dansade åt låten som spelades mitt på golvet på Mc Donald's :Ö
Tog bussen 16.21 mot stationen, men sen fick jag gå hem i regnet därifrån eftersom att bussen inte skulle komma föränn om 20 minuter...
Sprang över till Ulla-Maj nyss och frågade om jag kunde praoa på Harva dagis nästa vecka istället. Och det gick! Fett lycklig!
Elzkar småbarn, älskar dagis... älskar Harva dagis. Världens mysigaste, utan fåniga avdelningar som typ "biet", "humlan", "blöjan" och allt vad de heter :Ö
Alla går tillsammans, stora och små, mycket bättre. I alla fall, mycket vackert beläget och så vidare förstår ni ;)
Nu ska vi om det är nån som har bloggat om något intressant ? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Försökte bara uppmuntra dig lite, jag gick 6,5 timme idag.

2010-10-19 @ 18:45:43 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback