Nytt hål i örat

Tjoho! Bloggade inte igår eftersom att jag höll på hela kvällen med att städa och möblera om i mitt rum. Det blev asmysigt.
Igår bowlade vi med klassen i Sigma. Jag var med Marre och Hanna. I won ;) Men det var pretty close. Askul! Gjorde massa strikes :P
Efteråt cyklade vi 3 till centrum för att ta hål och fika. Har velat ta hål hur länge som helst! Det vart jättebra. Efteråt gick vi upp till wayne's coffee och fikade. Deichmann sko var nästa, vi prövade lite klackar osv, höhöh..
Jag köpte ett assnyggt linne på New Yorker också.
Skyndade mig hem till Top Model 7 sen. Det får man ju bara inte missa. Inte Project Runway för delen heller.
Snart ska jag dra till stallet, hoppning på schema !  Haha, det blir 3:e gången i rad jag hoppar. Älskar't !
Ikväll sover Bellamaannhen här dårå, vi ska ju iväg och titta på dressyrtävlingen på Sättra imorgon bitti.
najs ? :)
...så att ni förstår... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback