Nattorienteringen...

...behöver inte diskuteras hehe...
Nejmen jag och Agnes sprang ju tsm. Vi råkade springa HELT fel ibörjan, typ 8:ornas bana :Ö
Nu efteråt kan man väl skratta men just då var vi så arga och svor så att gud skulle blivit döv om han nu fanns, vilket jag inte tror att han gör. Vi flera kilometer och tog massa kontroller och allt men sen märkte vi att vägen svängde till vänster men på kartan till höger ? Då fattade vi att vi hade sprungit heeeelt fel och vände därefter. Vi ska JÄTTESNABBT hela tiden. Det var så sjukt jobbigt!
Vi turades om och tog varannan kontroll som var uppe i skogen. När vi hade tagit sista kontrollen så var det järnet tillbaka. När vi kom till första uppförsbacken var vi så trötta att vi knappt kunde ta oss upp för backen, gåendes allstå... Mitt under allt sa jag att jag mådde illa och behövde spy. Så sa Agnes att hon redan hade gjort det, när hon var upp i skogen. Hahah det var lite mysigt ;)
Vi fick i alla en bra tid under omständigheterna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback