Min söndag i bilder

Köpte eyelinern som jag velat ha väldigt länge. 79:-
Det här är Sara i ett nötskal. I'm all about forgetting and loosing things.
Seriöst, ser ni hur många lås jag har på min cykel ??
4 st! Och hur många nycklar har jag då? Inga! Ni ska bara höra hur det låter när jag cyklar över ett gupp eller en trottoarkant p.g.a alla mina lås :Ö
Pappa lyckades hitta extranycklar till två av låsen. Resten hakade han bara av.
Men vad är då lösningen på mitt problem?...
...ETT KODLÅS SÅKLART! Varför har jag inte tänkt på det förut? Jag kom på den brillianta idén när jag och pappa var inne på Clas Ohlson idag!
69:-
Titta vad fint det blev *fäller en tår*....
Nu kommer jag åka tyst som en mus igen :)

Kommentarer
Postat av: M

fett najs :D <3

2010-10-04 @ 16:21:25
Postat av: Hanna

Hahahahah!! Bara du inte glömmer koden ;) <33333

2010-10-07 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback