Lokal hopptävling

Jag sov typ inget inatt och jag hade värsta huvudvärken imorse och mina ögonlock var svullna... Pallrade mig ändå till stallet till kl. 10.00. Jag, Lovisa och hennes kompis kollade på tävlingen i några timmar. Sen sms:ade vi Sofie så hon kom också ner och kollade. i 7 timmar stod vi och hejade på! Vi var de enda som klappade händerna efteråt, drygaste publiken ever. Man måste ju applådera efteråt annars kanske de blir ledsna ;)

Glömde pengar till mat så när jag kom hem vid 18-tiden hade jag inte ätit sen frukost :(

Vi hade jätteroligt i alla fall på läktaren. Jag och Lovisa frös asmycket så vi stod och gungade med i takt med ryttaren i galoppen och vid språnget ställde vi oss på tå (måste sett urlöjligt ut). Och när hästen vägrade på ett hinder böjde vi oss frammåt och precis då gick det förbi en tant... Lovisa nockade henne med rumpan hahahh!!!

Nu ska jag äta mackor och youghurt & flingor och smoothie, är ashungrig! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-24 @ 21:07:39
Postat av: Sofia

så det är rubriken som avgör om man kommenterar? :O

2010-10-24 @ 21:08:05 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/
Postat av: Sofia

förlåt det var inte så jag menade...jag tänkte tillexempel på det där inlägget när jag la ut en svartvit och en färgbild. Där hade man kunnat kommentera vad man tyckte var finnast :D<3

2010-10-24 @ 22:19:46 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback