dör invärtes

Dagen var hemsk! I 8 timmar gick jag runt dom en no-lifer och rättade till kläderna i butiken. När jag gått runt runt tusen varv var ju allt perfekt. Men då var det bara att ta en sväng till :S
Jag fick också under dagen flytta massor av varor från en stor hylla till en annan i ett annat rum. Men den andra hyllan saknade 2 st plan så jag fick lägga till massa hyllplan. Packa upp varor, märkta dem, sortera handskar, lasta transport och lyfta tungt fick jag också göra. Nu har jag så sjukt ont i ryggen att jag mår illa. Har tagit voltaren men det hjälper inte... Har aldrig varit så uttråkad som idag, 1/9 dagar har gått, hur ska jag palla detta??
pussar, nu ska jag sooooovaaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blir bättre Sara :)<3

2010-10-19 @ 08:23:01 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback