Cuurly

Fick ny månadshäst idag; Curly. En av de största :/  Han var ganska skön att rida, men jag kunde typ inte va med på några övningar för att han var för stor. Det var så små avstånd mellan alla bommar så han bara snubblade, det var ju lite tråkigt...
Nästa gång är det hoppning och jag skulle typ få C-ponnyn Winny då istället om inte Isabelle kommer.
Och jag har glömt att berätta att det är tävling imorgon! Eller har jag sagt det.. ? Hm..
Hursomhelst ska jag tävla Robin Hood imorgon, Clearround. Jag har redan 2 godkända så jag kan egentligen kvala till KM, men jag vill köra en till CR för mina nerver tar kål på mitt minne. Jag brukar bli så nervös att jag glömmer bort hela banan så jag kör på CR. Hoppas bara att inte alla går runt och tror att jag failar på varje tävling för det gör jag inte. Jag gillar liksom bara att hoppa Clearround. Det är min grej för tillfället !
Har en godkänd på 4 fel med Bellamy, och en godkänd och felfri med Robin Hood. Imorgon gäller det ! :D
Lite senare idag kommer en video upp på bloggen, det är en liten peak på skolavslutningslåten som jag och Hanna kanske ska sjunga (om vi ens ska sjunga över huvudtaget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback