Blogg.se:s bloggar ligger nere just nu...

Förmodligen kan ni inte gå in på min eller någon annans blogg som har blogg.se just nu. Det var ju synd.
Kom hem från Hanna för ett tag sen. Hade inte duschat på 3 dagar när jag kom hem imorse så det vart raka vägen in i el dusch. Vi red Castor igår, supermysigt! På kvällen kollade vi som sagt på Lejonkungen II. Jag och Hanna satt och var helt faccinerade över att man var tvungen att spola tillbaka bandet och sen all reklam också. Åh jag kommer så väl ihåg allt det där! :D
Filmen var jättebra som vanligt. Hunden och katten va med oss också och kollade :)
Vi gick och la oss ganska tidigt men jag sov typ inget för att sängen var så mjuk så att man typ sjönk ner asmycket med arslet ! :O Den knarrade också bara man rörde sig litegrann och då vaknade Hanna varje gång jag vände mig så jag fick ligga helt stilla :(
Mamma kom och hämtade mig vid kl. 09.00 för Hanna skulle ju åka och provrida en stor häst :)
Snart ska jag till stallet, sista ridlektionen på en lördag nu... R.I.P <3
Hanna och Castor <3
Jag och Castor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback