7 km! :D

Det kändes riktigt bra när jag sprang ikväll! Sprang först till hemköp, sen ett varv runt i runby, tillbaka till hemköp och sedan kyrkvarvet tillbaks! Awsome!
Sitter nu och belönar mig själv med våfflor och proviva mango (y)
Vi fick tillbaka matteprovet idag och jag fick precis VG! Det var asmånga som fick IG och G i min grupp (den snabbaste) så jag känner mig väldigt nöjd, ingen fick ju MVG heller ;)
Engelskaprovet fick vi också tillbaka (igen). Förra gången vi fick dem hade hon inte rättat "Questions on the text". Så bra som jag är fick jag ju då MVG på båda delarna och 193 poäng som sagt (3p över MVG-gränsen). Har verkligen förbättrat mig i skolan.
Vi höll också på med min mardröm i skolan --> SO-inlevelseuppgift. Det är så svårt och tråkigt att reflektera men tydligen har jag blivit bra på det också. Fick ju MVG på senaste SO-uppsatsen och Helena har ju själv sagt att jag har "improved". :D
Nog om det. Känner mig jävligt bra just nu när jag har sprungit så långt och allt, men fötterna och lederna värker :/
Ny dag och nya tag imorgon, ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback