What is your problem?

Vad fick min mage för damp nu helt plötsligt?! Vill inte ge några detaljer dock! Haha skämt :D
Just fan, mitt problem är löst!! Jag ringde idag efter skolan och nu har jag Curly på hoppspecialen och någon random häst på de vanliga lektionerna!  Sara ska typ också fota imorgon, hon kommer stå liksom INNE i ridhuset så det kommer bli asbra bilder! :D
Bara jag inte ramlar av den här gången! :O Jaja, har pluggat kvadratrötter och Pythagoras sats i någon timme cirkus så jag kan det där där ganska bra nu. Fast jag ville göra lite mer men jag hittade inte pappas otroligt coola miniräknare från 1995! :D Den är såå söt :)

Motionscykeln nästa , hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback