Tillbaka från stallet!

Fick Mimmi idag igen, men den här gången gick det mycket bättre! Hon var jättemjuk och inte alls lika springig som förra gången. Det var kul att rida för Anna också :)
Vet bara inte hur jag ska få till det nästa vecka.... Hoppträningen börjar typ direkt efter den vanliga lektionen så jag hinner inte fixa hästen. Vet inte ens vem jag ska ha :S
Nu ska jag bara byta om lite snabbt och sen ska jag vara med Elin bästavän! <3
Sen får man ju inte glömma Desperate housewives  kl. 21.00 på kanal 5 heller ;)

  • Onsdag - Klipptid kl. 11.15.
    Sen Kista med Elin, slösa massssssa pengar!! eller? :)
    Sen blir det till att sova hos henne.
  • Torsdag - Vara med Elin ? :D
  • Fredag - Partey ! Nej nu skojar jag :P
  • Lördag - Ingen ridning, shiet vad konstigt det kommer kännas ! :(
    Middag med the Björkmans också :)
  • Söndag - Panikattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback