Saturday night!

Asmysig kväll tonight! Vi åt lax med potatis till middag och äppelpaj till efterätt. Efter maten gick jag och fredrik in på rummet och snackade litegrann om allt möjligt. Jättelänge sen man sågs ju, typ 3 veckor. Han har ju varit i Luleå och allt. Ehm... vissa coola har ju sina rötter i Norrbotten ;) Efter efterätten spelade vi Wii Sports Resort. Fäktning - jag vann. Pingis - jag vann. Sen körde vi golf i typ en timme. Där kan man ju inte säga att jag vann direkt om man säger så... haha det var riktigt kul när jag failade hela tiden :Ö

Vi kollade också lite på film o grejer ;) En dålig film kan jag säga. Tiden swishade iväg och hela familjen Gurkman drog för typ 10 minuter sen. Bye bye, imorgon ska jag hänga med bästa Hanna!!
Haha gammal bild, från en sjukt rolig dag ute med båten i somras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback