Man kan inte inte älska Barkevalls ;)

Måndag, feett kneepp dag. Eller det var ju kul att träffa all och så men aa. Fick VG+ , 2p från MVG på fysikprovet -.-
Drog till Hanna efter skolan, askul! :) Vi käkade lite mellis och sen cyklade vi ner till stallet i kylan. Hanna red lite först och sen fick jag en liten dressyrlektion haha. Men det gick awsome! Red utan stigbyglar för fötterna ramlar ändå bara ut ur stigbyglarna när jag rider i dressyrsadel ;)
Men det var skitkul i alla fal!!! Efteråt smörjde vi och sånt nödvändigt. Vi 18-tiden begav vi oss hemåt i mörkret. Vi hade pannlampor och prövade hålla för lysena med handen och då såg man inte att skvatt ! ASLÄSKIGT..
Till middag åt vi köttfärspaj, sen äppelpaj med vaniljsås :D

Efter maten skulle Hanna och Otto göra en grej med mig. De var uppe på rummet och förberedde i typ 10 min (fattade inget) och sen fick jag komma upp. Det var släckt och allt, med ett stearinljus på bordet ?!
Sen låg det en kudde med en tröja över under en stol oc där skulle jag sitta. Vägrade typ till en början och grejer, var fett rädd! Hinner inte skriva mer nu men det var jätteläskigt!
Efter det hade vi skitruuuligt. Visade hur man rökte tändstickor (hahah :Ö) och sen filmade vi lite kul stuff, så jäkla glada! Har inte skrattat så här mycket på skitlänge !


En lite suddig bild på mig och Castor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback