gud najt

Varför gick jag inte på gudstjänst imorse? Det hade t.o.m varit roligare än vad jag har gjort idag. Och det bästa med med mässan är ju nattvarden! Skämt-å-sido :Ö

Nej men jag har faktiskt myst flera timmar med min lilla bebo Elin framför TV:n. 
Gamla Simpsons-avsnitt, Sveriges skönaste familjer, Byggfällan, Lyxfällan, Top Model... ja det blev ju några timmar!
Vi bestämde oss för att dra till Hemköp och köpa princesstårta för båda blev så sugna på det, men sen orkade vi inte ta oss dit :(
Ny vecka imorgon- nya möjligheter och nya problem! Härliga tider.... Morgondagens problem är att jag måste ringa till stallet och klura ut hur jag ska göra med alla olika hästar nudå?! Förra gången sa jag att jag gärna ville ha Caprigna, men nu har jag fått reda på att hon kanske är lite för het för mig. Gaaah! Terminen är snart slut och jag har inte ens hittat en bra häst för mig!!! :'(
Ska säga att jag gärna tar Curly, men problemet är att då måste jag byta häst på den vanliga lektionen också, eftersom att ingen häst får gå dubbelt! Fasen Birgitta! Kanske skulle gått på gudstjänsten ändå... ;) eller ?
Curly och jag i tisdags...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback