Fuck you.


Bilden säger allt, och du vet vem du är ;) Nej nu skojar jag grovt mycket, don't I ?
Shit vad bra jag är på engelska. Nästan så att jag vill ta på mig själv, och få min egna autograf. Och som om ni inte fått höra nog, mästaren fick MVG i teknik utan att plugga till provet?! Mm-mm! Full pott också! OMFG jag är så bäst och ödmjuk så att helvetet fryser till is! Som en grävling under ett glasbord. 
Glad är jag också! För första gången på länge. Och jag vet inte varför :D Typ kanske för att Lovisa skickade filmerna från hoppningen nyss? Kanske för att jag tyckte att NO:n var kul idag? Eller kanske för att jag fick MVG på teknikprovet! Vem vet? Inte jag i alla fall, om någon måste det väl vara Gud? Men han finns ju inte, does he?
Åh jag gjorde det igen! :D eeeengeelsk grammatik.......seventh heaven..... <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback