för trött för att blogga..

...men jag har haft jättekul hemma hos Hanna! Igårkväll kollade vi på "El Orfanato" (barnhemmet) och jag vette fan varför jag gick med på det ?! Den är skitbra men jag blir så uppskrämd av den! Så nu har jag bestämt mig för att 3ggr räcker ! Jag somnade efter 03.00 någon gång och sen ringde alarmet kl. 06.50.... Jag kunde verkligen inte somna! Jag var så rädd...07.45 var det dags att bege sig till stallet och släppa ut hästar, mocka, fodra och sopa... :O Förstår inte riktigt hur vi orkade! ?
Vi kom tillbaka innan lunch coh så satt vi vid datan. Sen åt vi dansk korv med bröd, ni vet sån här röd? :D
Skitgott! Godaste korvarna på länge! Efter lunchen cyklade vi tillbaka till stallet och tog in hästarna, fodrade och sopade. Sedan skulle det ridas. Jag skrittade fram Castor. Innan hade vi kollat lite på när Tinne och de andra red i ridhuset (de flesta dressyrryttare med fina hästar rider utan hjälm) så vi blev lite inspirerade om man säger så.... ;)
Hanna red utan hjälm hela lektionen dårå, fast hon tog på hjälmen i galoppen i slutet. När hon ridit klart satte jag upp på Castor och skrittade av utan hjälm också ;) Det känns så busigt på något sätt. Fast egentligen är det ju som att cykla utan hjälm, fast MYCKET farligare!
Otto, Hanna och jag är ett team! Inget kan stoppa oss, och vi har haft så jäkla kul den här helgen!!! :D



Mobilen dog så fler bilder kommer upp imorrn :) Juste, imorgon ska jag fota Lovisa när hon tävlar KM i hoppning på Bellamy på VäRK! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback