did never fall asleep..

Jag har sett varje "timme" på klockan inatt. Jag låg och vred och vände mig hela natten! Ser ut som ett vraaaak. 
På morgonen hade jag så ont i magen att jag började svettades och var nära på att spy. Ingen idé att gå till skolan idag med andra ord. Det är ju i alla fall på tiden, har inte varit sjuk en enda gång nu i 9:an !
Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem med en sjukt god sallad från Hemköp, salladsbaren. 
Så jeekla gott! 
Juste, ridningen igår... Första lektionen hade jag Capri, och det var sjukt kul och det gick jättebra. Hon var så fin, gick i form och allt. Vi tränade på halter & ryggning, vilket vi aldrig gjort förut, men strålande gick det! :D
Men hon var som en liten busponny i sin hjärna. Hon höll på och fjanta sig och ville minsann inte galoppera! Det gick ju efter ett tag men ändå haha!
Sen på hoppträningen gick det ju bajsdåligt som vanligt! Curly ville heller inte galoppera. Vet ni hur man känner sig när man inte ens kan få hästen att fatta galopp?! Det tog typ 20 sekunder att få han i galopp varje gång.... Vi hoppade aslågt iaf och det var inte så väldans roligt... Tur att det bara är 2 gånger kvar dårå... men hur ska jag stå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback