Besöksrekord!!!!

Har aldrig haft en sånhär stor ökning förut! :D
Dagen har spenderats med Hanna älskling idag. Jag följde med henne på hennes hoppträning på Stjärnborg. Det var väldigt mysigt men kallt ;) Smällar man får ta hhiihi!
Det gick superbra för Hanna & Castor. Världens bästa tsm!
Efteråt åkte vi hem till henne och åt gooood maaat :D Sen busade jag, Hanna och Otto på fb. Sen skype och sen in på Hannas rum för en check på rosetterna ;)
Åkte hem vid 22.30.
Fick åka till frisören by myself today, för Elin vaknade hos mig imorse med migrän så hon låg och spydde medan jag var och klippte mig. Där rök vår shoppingdag... MEN vi ska åka imorgon istället! :D
Lina kanske skulle med också, alltid skoj :)
Behöver en massa grejer, smink, bh, tröjor osv så imorgon kommer många carbs brännas!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ja dom är supersnygga! :D

2010-11-04 @ 00:02:22 / URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback