Vilka smider planer bäst??

... Jo Bladis & Bladis! :D
Vi har äkta sommarplaner. Vi ska grilla, och grilla, och GRIIILLLA överallt!!! :D
Jag och Agnes har varit och sprungit igen i spåret vid skolan. Vi har tränat som gåsar inför konditionstestet på fredag! Jag tror att vi kommer få en mycket bra tid! :)
Hursomhelst så sprang vi bara ett varv idag. Självklart hade vi orkat ett till minst men vi orkade in psykiskt.
Typ som:
-Kan du lösa det här talet?
-Aa
-Orkar du lösa talet?
-Nä ;)
Ni förstår säkert xD
Nä nu ska jag krypa till kojs med Linas kvällsbok, den är riktigt spännande just nu! :O
min bröder ;)<3

Kommentarer
Postat av: agneeees

ooh! våra planer är bäst :D åh, den här sommarN kommer bli mysigaste ;* <33

2010-05-25 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback