Söndag

Imorse sålde jag och Lovisa aftonbladet. Tidningarna var försenade igen som vanligt så det går inte så bra för oss. Vi ska nog sluta. Har ju ändå hittat ett annat jobb :)
Efter det hämtade jag upp Marielle med bilen och vi drovade till kyrkan. Hahaha Marielle tyckte att svenska kyrkan var lite skum, hihi jag kan ju inget annat än att säga det samma om adventskyrkan som jag följde med henne till igår ;)
Vi äter bröd och dricker vin på nattvarden, och de tvättar fötter, lite annorlunda men inget mer med de.
Sen när jag kom hem åt jag lunch. Mormor och morfar kom igår *WOHOO!! :D* så hon hade lagat "mormors pannkakor" till oss, mums! <3
När jag och mamma ätit åkte vi till centrum. Jag prövade converse, skulle köpt ett par men det fanns bara svarta och röda :(
Mamma ska köpa ett par imorgon istället. Jag har faktiskt varit duktig och sparat pengar till det :)
Jag köpte i alla fall ett paljettlinne på SALT, snyggt :)
Nu ska jag nog duscha, känner mig äcklig, mitt hår är inte tvättat på 3 dagar och jag har sprungit så....uueew....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback