Migrän

Det känns som att en elefant står på mitt huvud. Jag kan knappt vrida ögonen utan måste vrida huvudet om jag ska kolla åt något annat håll :(
Kan inte heller plugga, det gör så ont i huvudet. Jag har min årliga migrän-attack!
För ett år sen, om ni kommer ihåg, så fick jag ju plötsligt jätteont i huvudet på SO:n. Det flimrade framför ögonen och bokstäverna i boken flöt omkring. Tillslut såg jag inte något på vänster sida. Mina kompisar fick leda mig till matsalen för att dricka vatten och sedan ringde jag efter skjuts. Otäckt var det! Som tur är så ser jag fullt normalt denna gång men det värker i ögonen som jag vet inte vad!? :(
Idag när jag gick från DISA:n för att dricka vatten så kittlade det till i nacken. Kändes som att jag skulle svimma mitt i korridoren, skyndade mig till vattenkranen och drack.
Efter skolan åkte jag och Agnes in till stan. Det var fett mys men vi hittade inga converse :(
Usch nej! Nu har jag tagit både alvedon och ibumetin och ska försöka sova nu!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback