Lördag

Vilken pissdag det har varit idag!
Jag tänker inte ta upp vad som hände i kyrkan idag, men man kan ju säga att det var kränkning på hög nivå :(
Lyckades ta mig till stallet efter "en stor besvikelse" från prästen och kom då försent. När jag kom hade tjejen som ridit hästen innan mig redan tagit av alla sakerna så då fick jag göra om allt :(
Sen på hoppningen så kom jag i full galopp och sedan stannade Mandolin tvärt innan hindret. Jag flög av rätt ut i luften och landade på huvudet och gjorde en kullerbytta. Jag gjorde illa revbenet lite men det gick bra..
Jag satt upp fort igen och kom på hindret igen. Denna gång gick det bra.
Efter det hoppade jag en hel bana utan att han stannade :)
I alla fall, jag visste förra lördagen att jag skulle ramla av idag. Det var därför jag frågade ridläraren ifall jag kunde få byta häst, men näe... :(
Nej, nu ska jag sluta deppa! Fast jag har inte en sån stor lust att konfirmera mig bli konfirmerad imorgon.
Inte efter idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback