Löprunda i skogen

Tjoho, I feel great!
Kom nyss hem från en löprunda med Agnes. Vi sprang 2 varv i skogen vid skolan på 25 min. Det tyckte jag var väldigt bra. Speciellt eftersom att jag inte har sprungit på en vecka, och Agnes inte sprungit på en månad :)
12,5 min/varv blev det idag då. Vi ska springa massa gånger innan nästa fredag, då är det nämligen konditionstest för de som vill förbättra.. Haha of course man vill de!
Jag och Agnes har ju också en pakt;
Inget godis och ingen läsk förrän sommarlovet. Och vi ska träna som galningar och inte vräka i oss pasta på lunchen varje dag ;)
I know you hate to think we're cool ;)

Kommentarer
Postat av: agneeees

vi är BÄST! :D <3

2010-05-19 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback