Känner mig tränad!

Oj oj oj!
Idag har jag cyklat till skolan och tillbaka. Cyklat till Sofia och tillbaka. Sedan cyklat till Sofia igen, sprungit till skolan, sprungit till Kairo med Sofia och Agnes, badat, sprungit bilvägen tillbaka och sedan cyklat hem från Sofia.
Det var jättetungt att springa dit med ryggsäck. När vi kom dit så var det så otroligt mycket mygg!!!
Jag har aldrig varit med om värre!
Om man stod stilla i 2 sekunder så var man helt täckt av myggor. Fy!
Vi bytte om snabbt och sprang ner, viftandes med händerna till stranden. Det var härligt iskallt!
Agnes bara gick i på en gång, doppade sig och stannade kvar i vattnet. Det såg så roligt ut. Hon ba:
-Jag är en överhettad motor! :Ö
Vid det här laget hade alla myggor flockats till en stor svärm över oss!?
Så vi dök ner med huvudet under vattnet (sååå skönt) för att de skulle försvinna, men nä...
Så vi simmade runt litegrann men de bara följde efter! GAAAH!!!
Vi gick upp efter det, skyndade att klä på oss, men jag gav upp. Efter en massa myggbett så sprang jag upp halvnaken med handduk och det till bilvägen, i hopp om en myggfri zon.
Där var det bättre men mopeder kom ju hela tiden, det var lite pinsamt :$
Hursomhelst, jag och Sofia sprang bilvägen hem, men Agnes åkte bil :)
Nu sitter jag och kliar mig på myggbetten :( Upptäckte nyss att jag brände mina armar när vi hade utegympa idag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback