Jag hatar att vara sjuk

Vaknade upp med huvudvärk och hög feber. Ögonen värkte minst lika mycket som igår och jag kunde knappt gå upp ur sängen för att det gjorde så ont i kroppen. Men jag var tvungen att gå upp, för jag skulle till idrottskliniken.
Jag och pappa åkte bil dit till kl. 09.30. Läkaren sa att man inte kunde göra något kirugiskt ingrepp. Jag hade tydligen schlatter, fast för tjejer. Det hette något konstigt namn på K. Jag ska börja gå hos en sjukgymnast.
När jag kom hem tog jag fram den sista daimglasstårtan och myste framför OTH :)
Snart ska jag till skolan för att göra fysikprovet... Kanske ska på lägret ikväll om jag mår bättre, har fortfarande feber trots allt :/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback