Friidrottsdag :D

Hej, hej!
Åh, vad jag är glad över mina resultat!
  • 60 m - 09.52 s
  • Längdhopp - 3,47 m
  • 600 m - 2 min, 40 s
  • Höjdhopp - 1, 25 (personbästa, fett glad!!!, delad första plats av tjejerna i 8a)
  • 60 m häck - 12,54 s
  • Kulstötning - 6 m
Jag förstår verkligen inte hur jag kunde hoppa 1,25 m i höjdhopp utan problem när jag i alla år bara hoppat 1,10!
Och jag var så nära på att klara 1,30, helt sjukt asså :)
Dagen har varit riktigt kul!! Jag älskar friidrott :D<3
Agnes, Sofia, Emma och Marielle har turats om med att fota allt som hänt under dagen.
Några poser, miner och kort från konstiga vinklar att skratta åt säger jag bara ;)
JAG HOPPADE 1,25 M !!!!!!!!!!!! :D

1,30 på bilden :) (Kortet är taget nedifrån, därför ser det mycket lägre ut än det är i IRL)
1,30 här med :)
Jag rev 2 försök med bara en fot, och på 3:e var jag helt slut :Ö
Skönaste bilden ever !
Haha kolla min hand!!! :Ö
Haha :D
Ojsan, vad görs med händerna härdå ? ;)
Skön bild på Hanna :D
Och det här är bara för roligt! Wille The Snille hoppade också höjdhopp! :Ö
Fast på sitt sätt :D
Naw, Marielle <33
Jag & Sofia :)
Hihi :')<3
...och här ser man ju lagom störd stark ut! :D
Här är jag och Matilda, fett glada tydligen och nervösa :D
Stafetten :)
Stäckte baksida lår typ precis där i detta ögonblick ;)
Brände mig i ansiktet gjorde jag också :(
God natt<3
Fler bilder kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback