Ännu en måndag

Shit vad tiden går fort!
Helgen bara schvishar förbi...och efter helgen kommer the famous monday, jag hatar därför söndagar :(

En till bild från igår... Den blev jag ganska bra på tycker jag :) På de andra bilderna gör jag typ alltid någon grimars ;)
Elevens val har jag just nu. Det är väldigt chill, det slutar 09.20 och sedan är det matte!
Puss på er, nu ska jag logga in på bdb!
Snackade med Elin G på facebook nyss, och hon sa att en i deras ridgrupp inte kommer till stallet idag. Så jag ska ringa dit när jag kommer hem och fråga om jag kan rida igen min missade lektion . Då kan jag åka med Anna-Panna! :)

Kommentarer
Postat av: ...

Nice!

2010-05-24 @ 13:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback