100518

Vi hade jättekul idag på SO:n! :D
Shiet vad vi skrattade!!!
Jag, Agnes och Hanna snackade om rövspadar och stjärtskrapor, och vi kunde inte sluta skratta!
Vad var det mer som var så kul...? Jo juste! Jag sa såhär:
-Coca Cola Zero! ZERO taste, REAL sugar!
Hahahahah vilken tabbe ;D
Vi garvade så mycket så vi fick ont i magen!
Vi fick också tillbaka svenska-förhöret. Jag fick 65/65, fett cool.
Nu på kvällen har jag, Elin och Elina myst framför Desperate housewives. Skoj :)
Fast Elina gick hem vid sista pausen så Elin låg med huvudet i mitt knä och spelade på min näsa :Ö och skrattade åt den :(
Haha älskar dig Elin! <3
Efter skolan cyklade ligan till kyrkan. Vi skulle repetera allt inför konfirmationen på söndag. Vi övade redovisningen med mickar och provade kåpor m.m. Sedan fikade vi bullar och saft.
Jag och Emma satt vid bordet och spelade på våra näsor, som vanligt. Vi borde lätt ställa upp i talang nästa år!
Vi spelade melodin och stämman till What a wonderful world! :)

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback