Prao, dag 7 (läs, det är intressant!!!)

Hej!
Jag råkade försova mig imorse :( Vaknade 07.10, så jag sprang till bussen och åt frulle påvägen.
Morgonen började som vanligt. När vi hade städat klart satte vi oss med en kopp varm choklad och kollade på hoppträningen. Efter bara 10 min kom Fredrika och sa att vi skulle sopa och skura läktaren...självklart ! :(
Men vi gjorde det och sen tog jag in Rutan. Efter det tog vi en tidig lunch på läktaren.
Lena tränade kändis-gruppen i ridhuset nu igen inför "Stjärnornas hoppning" på Globen horse show i November :)
Musse var där igen, och Lina Hedlund i Alcazar!! :D
Det är fett kul att det här med att hälsa på dem i stallkorridoren och att hjälpa till med var deras hästar ska stå och det har blivit "till vardags".
Efter lunchen tog vi in Bonito och började rykta han, borsta svansen och spolade hans hovar och allt!
Han skulle göras fin till Lenas dressyrträning för någon känd tränare Lars på Överby.
Bonito blev skitsöt med vita benlindor och fluffig man mm... :D
Vi skulle åka med dit. När vi ledde ut Bonito till transporten så var den trasig, det tog 10 min att fixa, så hela bilresan dit gnällde Lena på transporten och om hur hon ALDRIIG mer skulle låna ut den, hahah det var lite skoj ;)
När vi kom fram så satte vi oss på läktaren.
Där satt också Velvet och kollade på Lena! :O
Men nu för tiden är vi så vana vid att stöta på massa celebreties ! ;D
Bonito var skitfin, verkligen!
Påvägen hem stannade vi vid macken och Lena bjöd på marbou-choklad :)
I bilen tillbaka pratade vi om om vilka kändisar vi skulle vilja ha med i "Stjärnornas hoppning"
Men vi kom inte på någon bara sådär :(
Vi kom precis lagom tillbaka till sista insläppet. När vi var klara kollade vi på lite mer hoppning, sen tog jag bussen hem :)
Det är var första dagen som vi inte red nåt, men också nästan den bästa ! :D
Och jag och Sofie kom på Bonito att stå såhär som på bilden!
Jag vred mig av skratt!! :D Kunde inte sluta skratta! Den närmaste timmen satt jag och småfnissade åt denna bild lite då och då hahah!!! :D
Erkänn att den är rolig!
Haha han typ fastnade så i någon minut, bilderna jag tog blev lite suddiga eftersom att jag skrattade så mkt!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skitrolig :D

2010-03-30 @ 21:43:16 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej, heh :)

Jag skulle skriva skitroligt, HAHA men det blev lite fel :S

2010-03-30 @ 21:51:55 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback