Prao, dag 3

Vi gjorde det gamla vanliga på morgonen. ast denna gång mockade jag och Sofie själva :(
Efter det sopade vi hela stallet tills armarna värkte...
Då tog vi rast. Sen skulle vi bygga banan till de som skulle hoppträna. Det var väldigt viktigt att bommarna hade samma färger vid varje hinder.....*suck*
Sen sopade vi över- och undervåningen, och sedan skurade vi allt också.....
Väldigt otacksamt arbete eftersom att det är lunch direkt efteråt och då kommer alla med sina leriga skor på det blöta, rena golvet som man kämpat med :(
När vi var klara åt vi lunch, som vanligt fick Tindra (Lenas supersöta hund) mina rester :)
Vi kollade på när någon longerade Harald.
Efter lunchen tog vi in hästarna och sen skulle vi göra i ordning Cinnamon och Rut.
(Rut var hästen som skenade iväg så att tjejen blev spetsad)
Vi skrittade ut tillsammans med Fredrika. Är så trött på att skritta nu...vill galoppera och hoppa !
Iaf nu är jag väldigt trött på att vara en asskisser åt "de rika som har häst"........
Längtar till skolan !

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi, jag är inte lika rädd längre...HAHA (jag pussar ju hunden, HAHA) men vem var rädd för hundar förut :O? )

2010-03-25 @ 19:54:54 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHA, jag vet Sara :)

2010-03-25 @ 21:39:16 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback