Prao, dag 4

Hejhej!
Idag var en ganska rolig dag.
På morgonen hjälpte vi till att ta ut hästarna, mockade och sopade. Sedan skurade vi läktaren och sopade övervåningen eftersom att det ska vara fest där på lördag.
Efter det gick jag, Sofie och Ulrika (en tjej från ett hästgymnasium) till ponnystallet och fodrade.
Sen skulle några hästar in. Jag kan snart namnen på alla 47 hästar! På fyra dagar, är man inte bäst ? :D
Lunch nästa, jag åt lasange :)
Vår handledares valp Roger fick mina leftovers som vanligt. Han är så söt, han älskar att bita på fingrar och om man håller händerna på knäna så hoppar han upp på en och vill leka, supersöt ! :)
Efter lunchen ville Lena att någon av oss skulle skritta ut med Rut. Ingen av oss ville, det var första gången i mitt luv som jag tackade nej till att rida :O
Nej men Rut var hästen som kastade av tjejen som blev spetsad....nej tack !
Vid 16-tiden började vi ta in hästarna. Efter det fick jag och Sofie rida Trasan och Cinnamon i ridhuset :D
Vi fick trava och galoppera! För första gången på praoen, äntligen :)
Vi hade till och med fått hoppat om det hade varit hinder framme :O
<33
:)
Hon var lite crazy :)
Laddar upp videon imorgon, den är inte färdigembeddad :)
godnatt !

Kommentarer
Postat av: Mimi

Tittar in & önskar dig en trevlig fredag! :)

2010-03-26 @ 15:36:54 / URL: http://typmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback