Prao, dag 2

Idag åkte jag buss dit. Träffade Rosanna vid stationen :)
När jag kom till stallet så gjorde vi samma saker som igår, ledde ut hästarna och mockade massor ! Sen sopade vi hela stallet igen :P
Efter det tog vi en choklad-rast. Älskar deras kaffemaskin, och så kollade vi på hoppgrupperna.
Innan vi gick upp till läktaren så hälsade någon rolig kille på oss. Han hade hjälmen bak-och-fram och kallade strykappor (benskydd) för fotskydd  :D
När han hade gått sa Sofie att det var programledaren från Jippie Kajej mother fucker :O Och att han var värsta hoppryttaren :)
Och i gruppen efter den så var det en Caroline som hoppade väldigt bra :) Jag såg hennes armrörelser och så kände jag igen rösten..... och då kom en speciell dans upp i mitten huvud... ;)
Jag och Sofie kollade på varann och sa samtidigt..
-Men....det där måste ju vara Caroline Auf Ugglas !:O (hon med grön jacka på bilden)
Haha det var lite roligt :)
Efter det gjorde vi typ inget. Sen var det lunch, min älskade findus färdigrätt !
Efter maten fick vi skritta ut med Trasan och Cinnamon.
Jag & Cinnamon
Sofie & Trasan
naaw<3
Fett söt :)<33
Iaf vi red under järnvägen mot barockparken. Det var skithärligt :) Vi travade lite, men sen när vi kom till bron över vattnet så ville ingen av våra hästar gå över :( Så vi vände hemåt igen... :P
När vi kom tillbaka till stallet gjorde vi ingenting på 1 timme. Vi började kasta hö ner från skullen, men det var tråkigt, så vi la oss på höbalarna. Men efter ett tag kom en spindel och då blev vi rädda ;)
Efter ett tag bad LEna oss fixa Rayon och Rut. Jag fick skritta fram Rayon och Sofie skrittade av Rut.
Rayon var asfin ! :D (tyvärr har jag ingen bild..., riktigt sorligt !)
Han krökte på nacken och gick på tyglen så att hela munnen skummade ;) Det var härligt !
Efter det hade vi tråkigt och gjorde Nada.
Efter stallet orkade jag verkligen inte gå på konfan, min rygg värker !
Ikväll är det Desperate housewives :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback