Onsdag, Torsdag

Sorry för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp med pluggandet av religionen. Prov imorgon :(
Var med Sofia igår efter skolan, fick lite kläder från 80-talet av henne. Vi hade väldigt kul! Hon filmade mig när jag hade på mig väldigt sexiga byxor och ett volanglinne i siden!! hahahaha gud vilken tantrumpa jag fick i de där brallorna!!! :D
Efter det pluggade vi religion i 1,5 timme....sen åt vi pannkakor. Vi skrattade skitmycket vid middagen. Hennes pappa berättade om hans egna klädmärke han hade gjort när han var i vår ålder! :D
Efter det åkte jag hem och pluggade 1,5 timme till...gaaaah vad boring!
Och nu sitter jag här igen!
Idag gjorde vi kängurumatten igen. Haha man fick inte gå på toa mitt i så jag fick köra stryktipset efter halva testet :/ Kunde inte koncentrera mig, fett synd ;(
Sen var det taekwondo, ganska skoj  :)
Efter det var det "Ellen"
Det var bara jag, Agnes, Annelie, Melinda och Marielle som var med, fetg mys ;)
Sen utvecklingssamtal, gick bra det med :D
Nu ska jag fortsätta tråka mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback