Nattinlägg

Tjoho !
Här har vi haft myskväll :) Jag, mamma, pappa, Lucas och Elin kollade på Wallander - Vålnaden.
Den var väldigt bra (y)
Imorgon ska jag titta och fota på seriehoppningen i stallet. Ska tyvärr inte vara med själv, det får bli i Maj istället, var inte riktigt redo för hopptävling just nu ;)
Och Sofia påminnde mig nyss att man ska ju ställa om klockan inatt så jag kommer knappt hinna somna innan jag ska upp :S
Nej nu överdriver jag men jag ska upp 08.00. Lovisa kommer och hämtar upp mig 08.55.
Vi får hålla tummarna att det går bra för henne på Robin Hood sötnos <3
-Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aa, den är så snygg den där klänningen :D

2010-03-28 @ 09:03:24 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback