Lingondressyr

Ja det gick väl helt okej....fast fick inte ens Bellamy i galopp i vänster varv i uppvärmningen :$ Det var ganska pinsamt...

Men vi red programmet 3 och 3 vilket var en lättnad :D
Blev godkänd, 7p / 10p
Lägger upp nån bild imorgon när marre har skickat :)
Efter det kollade jag på Elinas hoppspecial, vill verkligen börja :(<3
Efter det åkte jag och mamma till centrum och bytte jeansen på gina tricot och sen köpte jag ett par örhängen på H&M. Nu ska jag nog mysa framför One Tree Hill med lite godis...ha det bra ;)<3

Kommentarer
Postat av: agnes

sv : haha, men mitt hår är skit kort :o haha men det är lite golligt ;) Alla har ju typ tjatat om min himla lugg & jag behövde ju ändå klippa bort allt det slitna så kunde jag lika gärna klippa lugg igen ;)<33

2010-03-05 @ 22:32:30 / URL: http://rooompaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback