Kungsberget!

Idag har jag vart i Gävle hela dagen. Somnade kl 00.30 inatt och gick upp 06.00 för att bussen skulle gå till Gävle 07.00. Jag, Agnes och Marielle hade jättekul hela dagen där. Vi åkte och åkte..bara svarta backar :) Sen efter några timmar åt vi hamburgare :) Sen fortsatte vi åka. Oohh...vad mysigt det var! Agnes tog kort när jag hoppade på små gupp :D
Det ända dåliga var att liftarna var såååååå sega så man nästan somnade :O Haha och en gång stannade liften mitt i den brantaste backen, en ankarlift, i typ 10 min :/<3
Vi åkte hem vid 16.00! :D
På vägen hem svullade vi kakor, bullar, godis och läsk så jag har inte ätit någonting sen dess ;)
Imorgon ska min familj och Björkmans till Romme :) Det ska bli fett soft  :D<3
Hahaha kolla min blick! :)
Full fart!
:)<33
:D<3
Haha min lilla bladis xD<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback