Vad är det här för trams?

Jag ringde vid 15.00 idag för att avboka min ridlektion lördagen den 19/6. 
Det är sista-gången så därför kan jag inte ta igen den lektionen efter den 19/6 utan jag behöver ta igen den innan det datumet, till exempel idag.
Men då säger de att man inte får ta igen en lektion som ännu inte har varit ännu...
Vad spelar det för roll?! I slutändan stämmer det ju ändå!
Vi säger att jag till exempel inte skulle kunna rida lördagen den 12/6. Då skulle jag avboka den lektionen och rida måndagen den 14/6 istället.
Men om det var så att jag skulle vara utomlands lördagen den 19/6 så får man tydligen inte ta igen den lektionen innan d.v.s måndagen den 7/6..
Hur dumt är inte det? Jag har betalt 150 spänn för den lektionen och sen får man inte ens något för pengarna??
Det blir ändå likadant i slutändan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback