Sista dagen i Spanien :(

Jag har gått och längtat litegrann till hemresan under det senaste dagarna, men nu, när jag inser att vi ska hem imorgonbitti kanns det inte alls kul!
Jag älskar Spanien, och jag vill inte härifrån :(
Vet ni, jag har fyndat på stort på alla marknader :D Jag lägger upp bilder på allt när jag kommer hem.
Juste! Igår var vi på Aqua Park. Jag åkte en vattenkana som var jättelång och jättebrant. Asså den var spikrak rätt ner typ..
Man skulle hålla händerna i kors över bröstet och korsa fötterna. Jag gjorde det i början men sen glömde jag bort det där med fötterna. Man såg inget eftersom att vatten sprutade in i ögonen hela tiden. Jag höll typ pa att dö!
I alla fall, jag hade ingen aning om när kanan tog slut, jag bara låg där.. Och helt plötsligt skjöts jag ner i vattnet som en kanonkula utan korsade fötter... Värsta tarmskjöljningen jag fick! :O Jag ba stod där och pissade klorvatten, jäklar vad ont det gjorde! Tänk er att någon sätter en vattenslang i ditt arsle och sprutar!!! :O
Usch, inga fler detaljer ;)
Jag blev jättebrun igår för vi var ute hela dagen :)
Och Jacob vågade åka jättemycket! :D
Idag har jag, mamma och Jacob gått på en stor marknad med 500 stånd. Jag hittade lite roligheter som jag berättar mer om senare.. Efter det gick vi till ett våffelstalle. Jag beställde på spanska, satte mig vid bordet men gick tillbaka for att säga att jag ville ha grädde till också, på spanska :)
Väfflorna var jättegoda! Efteråt frågade jag om det fanns en toa, på spanska. Känner mig riktigt stolt över mig själv! :D
Ikväll ska vi äta ute för sista gången. Jag och mamma ska också köpa fler ringar i någon affär. Hoppas det är fotboll ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback