Sábado

Hej igen. The game is getting old... jag orkar inte bada i poolen eller i havet längre. Det är så jobbigt med solkräm! ;)
Idag är det lördag och jag har diskat, sopat, löst korsord och kollat på One Tree Hill hela dagen. Nu ser jag säsong 6 för 3:e gången på raken ;)
Här sitter jag i alla fall inne på caféet med en coca cola i handen och ska snart läsa lite bloggar. Jag saknar att sms:a! Mitt batteri till mobilen är vattenskadat så jag kollar mina sms med mammas mobil typ varannan dag.. Inte har jag några pengar på den heller :(
Solen steker här nere i Alicante however så jag måste nog ta ett dopp när jag kommer hem :)
Hoppas ni har det bra i Sverige...
¿Är det varmt hos er?  ¿Vad har ni gjort medan jag har varit borta? :)
Jag har haft väldigt konstiga drömmar det senaste nätterna...
Jag drömde inatt att jag och Melinda körde bil till en park i Sthlm och sen vågade vi inte köra hem för vi kom på att vi inte hade något körkort! haha! :)
Jag drömde också att jag var kär i Chad Michel Murray (Lucas Scott i One Tree Hill) och sen vaknade jag och var fortfarande det i typ en timme men sen gick det över! haha :Ö
Sen drömde jag att jag köpte glass på hemköp men att jag öppnade den i affären och åt halva innan jag gick till kassan, sen gick jag för att betala men det fattades 2 kr så då anmälde dom mig :(
Aja, vi hörs senare! :)<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, saknar dig :)<3

2010-06-27 @ 22:36:43 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback