Ni är mitt liv<3

Igårkväll kom jag på en sak jag borde tänkt på för länge sen...
Om ett år går jag ut 9:an. Vi kommer gå skilda vägar.
Ingen mer Agnes i korridoren, ingen mer Marielle, ingen mer Rosanna, ingen mer Melinda, ingen mer Annelie, ingen mer Sofia, ingen mer Hanna, ingen mer Emma, ingen mer Jenny, och ingen mer Sanna...
Inga fler lektioner med Wille The Snille (fett synd), inga fler skratt åt Bengt & Nageln och aldrig mer 9a (8a).
Det är inte förrän man förlorar allt som man inser hur mycket man älskar det och kommer sakna det.
Jag kommer sakna grundskolan!! (galet, jag vet)
Som tur är har vi ändå ett år kvar tillsammans :)
Älskar er så otroligt mycket! Vet inte vad jag ska göra utan er! <3
Men det som gör mest ont är att se detta,
en 9-årig vänskap gå skilda vägar.
Vi har sett varandra varje dag i 9 år, och helt plötsligt kommer vi inte ses varje dag längre...
Jag blev jätteledsen när jag insåg det igår... :/<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, nu blir jag också ledsen :/



Du ska veta att du kommer alltid finnas i mitt hjärta, love you :)<333333

2010-06-02 @ 22:32:55 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback