Miércoles

Jag tror det är Onsdag idag men jag kan ha fel ;)
Idag har vi legat på playan hela dagen och jag har blivit ganska brun faktiskt :) Fast lite "euuw" var det, massa tanter solade topless... Man ba euuw, jag åkte inte hit för att se ert fläsk! haha..
Det är så mysigt med spanska och Spanien. Just nu är det "siesta" (14.00-17.00) och då stänger ju som sagt alla affärer. Det här är nog det enda som är öppet. Vi åt aldrig ute igår, jag och mamma gick och shoppade istället. Jag köpte lite smink och lösnaglar och sånt, jattebilligt! :)
Mina ray-bans har använts flitigt här nere i Spanien. De passar verkligen in ;)
Haha, sitter och skrattar åt en sak... Ni som har Google Chrome, ni vet den där fliken som kommer upp när hemsidan är på ett annat språk ? Sitter just nu och kollar på den...
Esta página está escrita en sueco, ¿Quieres traducirla?

Jag har lärt mig väldigt mycket spanska! Jag har länge gått och undrat om jag valde rätt när jag valde spanska, men nu är det ingen tvekan om saken ;)
Japp, imorgon fyller lille morotshår Lucas 13 år, grattis! :D
(bilder från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback