En kväll på stan

Efter en lång dag på stan är jag helt slut och redo för att krypa till kojs :)
Jag och mamma åkte in till stan vid halv 4-tiden. Sen tog vi tunnelbanan mot stureplan. Där kikade vi lite inne på Lagerhaus, det finns ju lite skojiga saker där :)
Efter det knallade vi vidare mot H&M och Gina tricot m.m. Jag köpte en tröja/jacka på H&M (lägger upp bild imorgon).
Ett nitarmband köpte jag också. Affärerna stängde redan vid 18.00 vilket var väldigt konstigt :S Hittade ett par "to die for-skor" inne på Dinsko, men de skulle precis stänga när jag höll på att bestämma mig :(
Jag och mamma åt middag på Pizza Hut!
Till förätt blev det vitlöksbröd med mozzarellaost på *aaahh...*
Sen åt jag en forestpizza med det vanliga på :)
Vi satt där länge och var på ett väldigt flumhumör! :D
När vi ätit klart gick vi hela vägen till Gamla stan. Jag blev självklart akut kissnödig just när det inte fanns någon toa :Ö
Så vi tog tunnelbanan tillbaka till bio från Gamla stan på en gång!
Bion började kl. 21.00.
Vi såg "Familjen Jones". Den var rätt rolig och bra! (Y) :D
Vi tog tåget hem 23.20, var jättetrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback