En dag hos Hanna... :)

Gud vad roligt vi hade idag!
Först åt vi mellis och då kom Otto. Jag visade den ett avsnitt av Kjell! :Ö
Sedan rullade vi vidare till stallet. Vi skötte Castor så att han glänste!
Hanna skrittade med Castor mot galoppbanan, ni vet den stora hagen som ligger på vänster sida om vägen/stigen i Kairospåret nära skolan.
Hon galopperade i 1 min och skrittade i 2 min, 4 ggr.
Coolingar!
Castor var helt galen, snacka om vårkänslor! (kolla filmen!)
När hon var klar travade jag av honom och hon hjälpte mig med att få honom i form, och det gick jättebra! Han var såå fiin!!!!!!!! :D
Castor är finast! Näst efter Elektron och Robin Hood... No, who am I kidding ;)
Sämst kvalité! ;)
Gulleplutten!
:)<33
Och där är jag och Castor! :D
När vi kom tillbaka åt vi asgod middag! Sedan åt vi kakor och snackade skit på golvet. Sen kollade vi på lite filmer från tävlingar. Efter ett tag kom Otto hem från träningen. Då gjorde vi en dans till "Run away".
Värsta teamet vi var! :D
Hahaha!!!! :Ö

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, jag jag tror jag DÖR, vilken rolig dans XD

2010-06-09 @ 07:41:09 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Hanna och Otto

Hahahaha gu va roligt vi hade!! :'D

2010-06-09 @ 15:25:42
Postat av: Anonym

Haha, saxofonen<3

2010-06-15 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback