Efter 4 dagar i Spanien...

Hej bloggen!
Antligen har vi besokt internetcafeet!
Vi bor verkligen som spanjorer har. Vi bor jattefint med en stor lagenhet nara havet. Pool har vi ocksa. Vi har lite roliga spanska grannar ocksa som redan forsta dagen "halsade" pa oss pa en svag engelska ;)
Nar vi var pavag fran flygplatsen till Alicante satt jag i bilen och var helt livradd for att vi sag en massa skruttiga hus och sant men nar vi kom fram var det jattefint. Jag har bestallt glass och vafflor bl.a har i Alicante (stolt). Igar var det ganska stora vagor, men inte som i Turkiet :( Mass gubbar och tanter pekade pa mig och Lucas nar vi hade simmat ut en bit. Man fick tydligen inte bada nar det var rod flagg?! :S
Det ar ju da det ar roligast!! :D
I forrgar var vi pa marknad och jag hittade fina smycken. Det var ocksa ett tivoli dar, vi hoppade en san har rolig studsmatta, skitkul! :)
Ah, jag har sa mycket att beratta! Igar sprang jag. Byggarbetare langs vagen hejade pa nar jag sprang forbi :)
-Corre, corre!
Hahaha :D
Och nagra spanska killar satt i en bilar och visslade nar jag sprang forbi. Nar jag kommit hem igen utanfor grinden sa korde dem forbi igen och visslade! haha! :)
Den spanska kulturen ar valdigt chill. Mitt pa dagen stanger ala affarer och pooler o sant, for da ar det siesta ;)
Skriver mer imorrn, tiden tar slut...
Ikvall ska vi pa restaurang! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback