Bloggen är nu lösenordsskyddad!

Nu kan bara mina nära och kära läsa om mitt äventyr i Spanien. Det kommer vara så här i 2 veckor från och med imorgon eftersom att jag inte får skriva i bloggen att jag åker iväg nu, det är ju som godis för tjuvarna!
Så var det med det. Jag har fullt upp med att packa här! Men jag är snart klar. Ska ut och springa snart så att jag inte känner mig som värsta tjockisen på planet imorgon :) Planet går 15.00 !
Visste ni att jag älskar att flyga.....? Jag tycker att det är så mysigt, och spännande sen när man kommer fram i ett annat land. Fast det kan vara minst lika mysigt att flyga till Boden i norrland :)

Tjoho på er! Har saknat att skriva vad som egentligen händer i min skalle!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback